Un Carnaval molt animat!

Una gran participació en el Carnaval d'aquest any, amb més d'una setantena de disfresses, que ens ha regalat imatges com les que us mostrem i el següent missatge del Rei Carnestoltes:

Benvolguts, benvolgudes i malvolgudes, també, del Masroig, masrojans i masrojanes,

Molta gent s’hi veuria en aquest poble si fos una masia, però poca gent hi veig disfressada i encara menys, d'arreglada. No serà que avui... no donen arengada?

Ja m’han explicat que en aquest poble la política és un mal de cap; que entre ajuntament i oposició l’espectacle és destrempador!

Unes coses us he de dir; pareu atenció, les heu de sentir. Vull que aquesta setmana obeiu les ordres que he redactat per al meu nou regnat. Des d’avui i a partir d’ara:

-    Que la cansalada sigui el pa de cada dia
-    Que el dipòsit d'aigua del poble s’ompli de vi i que l’aigua regui la vinya
-    Que donin pel cul a la crisi i a qui en faci esment li posin els peus en ciment
-    Que les dones ensenyin els pits i els homes els melics
-    Que tots els vells ensenyin la botifarra i les joves la cansalada
-    Que es prohibeixin les baralles, que es regalin petons i rialles, i que entre tots feu una gran orgia per mantenir assegurada la descendència d’aquesta vila sagrada.

Per acabar les condicions, perquè creure-les no us en quedin més collons... Mossèn Ivan m'ha dit que no patiu, que ningú faci bondat, que cap en quedarà excomulgat.

Per tot això, jo Carnestoltes, rei dels poca-soltes, us ho ordeno, i qui no ho compleixi passejarà castigat amb aquell gos que sempre corre escapat.

Jo, el Rei Carnestoltes, monarca de la República independent, independent i més independent Masrojana, us dic a tots:

Que si pot el Bárcenas i pot el Millet, també nosaltres avui podem, fer el xoriço i el ximplet!

QUE COMENCI LA FESTA!