Gran participació en el Parc infantil de Nadal 2012

Per segon any consecutiu l'Ajuntament ha organitzat un Parc Infantil de Nadal amb la col·laboració de diversos voluntaris.

Durant les tardes del 27 i 28 de desembre, una setantena de nens i nenes han participat en els diversos tallers i jocs del Parc.

Hi ha hagut tallers per a tots els gustos amb temàtica nadalenca, com el taller de decoració de l'arbre de Nadal, porta espelmes amb agulles, amb pots de vidre o amb pasta, maquillatge i fanalets per anar a esperar els Reis. Els nens també han pogut gaudir de jocs com el ping-pong, els dards, les bitllets, així com de contes i fulls per pintar.

Com ja es va fer l'any passat, tots dos dies s'ha ofert berenar, coca i xocolata.

Gràcies a tots i totes els que ho han fet possible.

Fins l'any que ve!