18 d'octubre de 2011

Senyalització preventiva de zona escolar

L'Ajuntament ha col·locat un senyal de precaució per pas escolar i recomanació de velocitat reduïda a l'entrada del poble a l'alçada de la pista poliesportiva. També ha substituït el triangle de perill de zona escolar a l'alçada de Cal Quiquet, el qual es trobava en mal estat. Properament reforçarà la senyalització horitzontal repintant els passos de peatons existents.
Demanem la col·laboració de tothom a l'hora de reduir la velocitat i fer els stops pertinents al voltant de les escoles. Gràcies