16 de juny de 2012

IIa Fira Masroig Vi Solidari

Les iniciatives bones han de durar i tenir continuïtat, per això enguany fem la segona fira del vi solidari . Amb la mateixa voluntat d'unir vi i solidaritat, de promocionar els productes de qualitat dels cellers del Masroig. Tornem a col·laborar amb l’Obra Social de Sant Joan de Déu.
L'objectiu, encabat de l'èxit de l'any passat, segueix sent el mateix: recaptar fons destinats al Servei d’Oncologia per a la investigació de nous tractaments per a xiquets i xiquetes afectats de càncer.
Posem a la venda 1.300 ampolles de vi solidari, per la fira, i 200 per Internet, a un preu de 10 €.
La recaptació anirà destinada íntegrament a la investigació del càncer infantil. En l'edició de l'any passat es van recaptar més de 16.000 € que es van destinar a becar un tècnic de laboratori per a la recerca durant un any.L'Ajuntament del Masroig i totes les entitats del poble col·laboren desinteressadament per fer possible aquest esdeveniment.

A partir de les 18 h

A la plaça de l’església:

• Estands dels cellers: venda del vi solidari i tast de vins
• Parada de venda de llibres infantils

A l’església:

• Vídeo Ajuda'ns a créixer

A ca la Càndia:

• Mots de vi , tast sensorial

Exposicions gràfiques als antics rentadors "Cent anys de l'arribada de l'aigua al Masroig" i a la sala d'actes del Casal Flor de Maig "La muntanya màgica"

Sala del teatre del Casal:

• Xerrada de la Dra. Carmen de Torres, coordinadora del laboratori d'investigació del càncer infantil

A les escoles: