15 d'octubre de 2011

Retirada de vehicles abandonats

Després de diversos mesos de tràmits, l'Ajuntament ha començat a retirar vehicles que feia anys que estaven abandonats en un parell de punts de la població i d'altres que es trobaven escampats pel terme municipal.
D'aquesta manera, l'Ajuntament posa fil a l'agulla per dur a terme un dels seus objectius quant a la cura de l'espai urbà i del medi ambient. En les properes setmanes procedirà a la seva retirada total.
Cal donar les gràcies als propietaris d'aquells vehicles abandonats que han ofert la seva col·laboració i encoratgem a aquells altres que vulguin retirar algun vehicle de les seves propietats per tal que es posin en contacte amb nosaltres.