24 de juny de 2011

Festa de Sant Joan

L'Ajuntament organitza la Festa de Sant Joan, Diada Nacional dels Països Catalans. Com cada any es va a recollir la Flama del Canigó a un poble de la comarca, aquesta any a Pradell de la Teixeta.
Un cop arribada la Flama vam poder gaudir d'un acte on es va llegir el manifest d'enguany i on també va haver-hi música i recital.
Van participar-hi la Conxita Balcells, que va ser l'encarregada de llegir el manifest, la Cristina Beltran, que va llegir un un text recordant els orígens de la Flama del Canigó, els nens de l'escola del poble, que van recitar un poema de Miquel Martí Pol, titulat Pel Juny i la Paula Juanpere, al violí, l'Elena Ribera, l'Elvira Asens i la Raquel Juanpere, al piano, que van interpretar diverses peces.