28 de desembre de 2011

Recollida selectiva d'olis de cuina usats

L’Ajuntament del Masroig, amb el suport de la Diputació de Tarragona, iniciarà durant aquest mes de desembre la recollida selectiva de l’oli domèstic usat.

Aquesta iniciativa té com objectiu afavorir la recollida de l’oli domèstic usat que generem a les llars per tal de reduir la contaminació de l’aigua del sòl. L’oli domèstic usat quan es llença a la brossa o s’aboca a la pica o al wàter és un residu que contamina greument les aigües residuals urbanes, dificulta i encareix la depuració d’aquestes aigües i provoca embussos i males olors a les canonades.

Amb aquesta finalitat s’han instal·lat al municipi dos contenidors per a la recollida,  situats a l’entrada del poble per Móra (davall Cal Curro) i a l’estació de transferència. Per agrair la vostra col·laboració us repartirem un pràctic embut i un adaptador que us facilitarà la recollida de l’oli amb qualsevol envàs de plàstic.

Properament inciarem també la recollida porta a porta.

Agraïm per endavant la vostra participació.