5 d'octubre de 2011

Reformes a l'escola Onze de setembre

L'Ajuntament ha reparat les humitats existents en el paviment d'una aula de l'escola produïdes per l'aigua que queia de la teulada i que filtrava per la jardinera exterior que llindava amb la paret d'aquesta classe.
Ja que l'aula no disposava d'un paviment enrajolat, s'ha aprofitat per col·locar-hi parquet.
També s'han pintat de nou dues classes i el menjador escolar, així com també la façana principal, on s'hi ha col·locat una nova canalització per evitar que l'aigua caigui en el lloc on ho feia abans de les obres.
Per completar les millores s'han instal·lat uns bancs i unes torretes davall del porxo on s'han dut a terme les obres per tal que els nens hi puguin seure a l'hora del pati.