CURSET DE TENNIS TAULA

UN TASTET CURSET DE TENNIS TAULA

Durant cinc setmanes una colleta de joves masrojans han pogut iniciar-se en l'esport de tennis taula guiats pel monitor Peter West, que de forma voluntària es va oferir per fer-ho.

Al mes d'octubre, tots els que vulguin continuar o gent nova amb ganes d'aprendre, tindran l'oportunitat de fer el curs.

Des de l'ajuntament us encoratgem amb la pràctica d'aquest esport a persones de totes les edats ja que aporta molts beneficis per la salut: estimula la concentració, desenvolupa la visió i coordinació (ull-pilota), millora l'equilibri, desenvolupa la motricitat de la mà i agilitat corporal, augmenta el to muscular, treballa l'agilitat mental, i un llarg etc.

Ànims!