S'edita un nou material de promoció del Puig Roig

L'Ajuntament del Masroig edita una nova proposta senderista per descobrir l'entorn del poble, en aquest cas, el jaciment protohistòric del Puig Roig del Roget.

Aquest material divulgatiu té com a objectiu donar a conèixer aquest enclavament històric tot fent una passejada. Una excursió apta per a fer amb família donada la seva baixa dificultat, que pot realizar-se des del Masroig, si es vol més llarga, o des de l'ermita de les Pinyeres, en cas contrari.

El tríptic s'ha publicat en quatre idiomes: català, castellà, anglès i francés per tal d'arribar a un públic ben ampli.