S'edita el tríptic de la ruta a peu El Masroig-Bellmunt-El Molar

L’edició d’aquesta ruta ha estat posible gràcies a la col·laboració i finançament dels ajuntaments de Bellmunt del Priorat, el Molar i el Masroig.

Es tracta d'una ruta que  enllaça aquests tres pobles i que forma part de la col·leció de rutes de senderisme editada pel Consell Comarcal del Priorat per donar a conèixer la Xarxa de camins del Priorat, recuperats pel mateix Consell.

L’itinerari, exigent, donada la seva distància, 20 kilòmetres i unes 7 h, pot començar-se en qualsevol dels tres pobles, els quals són pràcticament equidistants i es pot fer en qualsevol dels sentits. Tanmateix, per evitar alguna pujada poc agraïda (i fer-la de baixada), s’ha optat per descriure la ruta sortint del Masroig en direcció a Bellmunt.

Podeu descarregar-vos l'itinerari fent click aquí