Una nova Diada molt especial

La Diada Nacional de Catalunya 2014 va començar de bon matí amb la lectura del manifest de l'ANC i Òmnium Cultural davant el màstil de l'estelada que l'Ajuntament del Masroig ha col·locat a l'entrada del poble. Es van cantar els Segadors acompanyats amb la música de la colla de grallers La Bóta del Racó i tot seguit es va sortir en cercavila fins a la Plaça de la Vila.

Allí, com cada any, la Comissió de Festes de l'Ajuntament tenia preparat el tradicional esmorzar amb arengada i raïm. La Cobla Mirantfont va ser l'encarregada, un any més, de les sardanes.

Enguany l'ANC va organitzar un autocar per anar a Barcelona amb una cinquantena de veïns del poble que van participar en la gran senyera humana.

Al Masroig, la tarda va continuar amb la segona part de l'aplec i la xocolatada popular.