Èxit extraordinari del Tast en ruta pel Masroig

Tarda magistral de vins i història del Masroig amb un èxit de participació que va desbordar les places previstes, havent de denegar peticions d'última hora.

Més d'una cinquantena de persones van participar en el primer Tast en ruta pel Masroig organitzat per la DO Montsant i l'Ajuntament del Masroig. Una tarda que va començar en un dels punts més emblemàtics i origen del nostre poble, l'Ermita de les Pinyeres,  i que va acabar amb un aperitiu en un altre dels espais més significatius de la vila, els rentadors.

Gent vinguda d'arreu de les comarques veïnes, Riudoms, Reus, Tarragona, La Torre de Fontaubella, Garcia, etc. va gaudir dels extraordinaris vins que s'elaboren a la nostra població de la ma de l'enòleg Joan Asens, així com va poder conèixer d'una manera planera i  atractiva els trets més destacats de la vila gràcies a les explicacions de Jesús del Río, doctor en Antropología cultural.

Una activitat que va durar tres hores i que els participants van qualificar de fantàstica.