La revista Descobrir Catalunya recomana la ruta de les Barraques de pedra seca del Masroig

Descobrir Catalunya, la revista de referència en turisme a Catalunya i Països catalans, dedica dues pàgines a l'itinerari de les Barraques de pedra seca del camí ral del Masroig a Falset, que l'Ajuntament del Masroig va recuperar i senyalitzar la tardor pasada.

Recomana l'excursió dins la secció de "Rutes amb nens", donada la seva curta distància i dificultat baixa, alhora que interessant pel patrimoni arquitèctònic que constitueixen les barraques de pedra seca.

"Barraques entre vinyes al Masroig"
El municipi del Masroig, al Priorat, és ple d'oliveres, ametlles, vinyes i barraques de pedra seca construïdes pels pagesos per refugiar-se de les tronades, el fred i la calor. Una ruta senyalitzada que segueix l'antic camí ral de Falset permet veure'n algunes. I ficar-s'hi a dins!

Podeu veure el sumari del número i comprar-ne un exemplar al següent enllaç: