Acte de lliurament de la imatge restaurada de la Mare de Déu de les Pinyeres

El passat 29 d'abril va tenir lloc a l'Ajuntament la celebració de l'acte de lliurament de la imatge restaurada de la Mare de Déu de les Pinyeres. Gràcies a l'ajut de la Diputació de Tarragona es va poder realitzar la restauració de les parts més danyades de la imatge que es va dur a terme a l'Escola d'art i disseny de la Diputació a Tortosa.

L'acte, al qual van assistir una cinquantena de persones, va estar acompanyat per la diputada Judith Fàbregas, delegada dels centres educatius d'art, la directora de l'Escola d'Art i Disseny, Carme Clemente, que va donar a conèixer les tasques que es duen a terme a l'escola, i la restauradora de la peça, Mireia Alfonso, que va explicar els treballs realitzats.